tirsdag 14. oktober 2008

72,4

Noe jeg ikke kan forstå, men det er helt greit. Siste uka har jo bare bestått av fyll, kake og store middager? Jaja, det er helt i orden for meg ;)

Ok, 72,5 kilo, betyr at jeg har gått ned 22,5, og har 7,5 igjen til mitt egentlige mål. Men av en eller annen grunn vil flere at jeg skal slutte nå? Det er kanskje ment som et kompliment? Satser på det :P Men jeg vet ikke om jeg vil slutte enda. Først skal jeg runne 70 kilo, og så ser jeg da hva jeg syntes.

Tenkte jeg skulle ut og sjekke om Bergerbanen tar i mot 'utenforstående' i dag, for å kondissjekke meg selv. Ja, jeg vet at det å jogge på bane er gøøøørkjedelig, men jeg er nødt til å ta vare på knærne mine. Så er det egentlig meninga at jeg skal en tur til Hans og Siri for å vine i kveld, men jeg venter på svar på melding enda. Men Bergerbanen først.

Ah, jeg laga forresten middag til hele familien min i går! Mamma og pappa, Søstern og Cathrine og Totto. Og kjærsten stakk innom en tur fra jobb. Fabelaktig! Kjempekoselig, og maten ble strålende! Mamma er hyperallergiker av den skumleste sorten, og jeg klarte å sette sammet et måltid hun også kunne spise. Her er det:

Hovedrett: Balsamicoeddik- og Dijonsennepsmarinert svin indrefilét med Jasminris og mangochutney. Spist med pinner for å lage en liten utfordring. Moro og knallgodt! 

Dessert: Bringebær- og pasjonsfruktsorbét med søt sprudlende hvitvin og sitronmelissekvast. Enkelt, namme og litt luksus-feel. Deilig!

Middagen var en suksess, men for noen dager siden fant jeg ut at det hadde blitt VELDIG trangt med hele familien rundt spisebordet vårt... Så vi dro og kjøpte nytt i går, like greit. Og det er dritlekkert :D *fornøyd* 

Egentlig vil jeg bare si at livet er herlig om dagen :D

Ingen kommentarer: