mandag 27. oktober 2008

Ukene 44 til 47

Som tidligere følger 'reglene' mine:
Ingen alkohol, ingen snop eller fete sauser/smør. Ei heller rene karbohydratmåltider (pasta, nudler o.l.). Spise hver tredje time, ikke spise på nattevakt eller rett før jeg legger meg, eller etter klokka 20.00. Pluss alle de andre tingene jeg har bestemt meg for og ikke gidder å skrive her.
Jeg veier meg hver tirsdag og fredag, men legger bare ut tirsdags-veiingene. 

Uke 44: 
Vekt tirsdag: 74,1 kilo
Gå lang tur tirsdag, onsdag og søndag
Mål: Gå ned 1 kilo

Uke 45: 
Vekt tirsdag:
Gå lang tur onsdag, torsdag og mandag
Mål: Gå ned 1 kilo

Uke 46: 
Vekt tirsdag:
Gå lang tur tirsdag, onsdag og søndag
Alkohol er lov én kveld, siden jeg har langfri
Mål: Gå ned 1 kilo

Uke 47:
Vekt tirsdag:
Gå lang tur onsdag, lørdag, søndag og mandag
Mål: Gå ned 1 kilo

Hvis jeg klarer dette har jeg gått ned til 70 kilo til mamma og pappas sølvbryllup, og det kan jeg være veldig fornøyd med :D Kanskje klarer jeg under 70 kilo også?
Det er lov til å drømme, er det ikke? ;)

Uansett: Jeg gleder meg til resultatet! Og noen hvite uker har jeg nok bare godt av. Ikke det at dét er problemet, det er nok heller pottisen som er utfordringa ;)

Fortsettelsen blir noe av det samme:
Tre lange gåturer i uka, og kun alkohol på spesielle kvelder, f.eks. pinnekjøttkveld, nyttårsaften og 1 juledagskvelden. Ja, jula kommer til å bli tøff, men det kommer til å gå strålende! Men først fokusere på de neste fire ukene. Blir spennende å se hvordan det funker! 

Løpede oppdatering følger ;)

Ingen kommentarer: