mandag 27. oktober 2008

Ok:

Jeg har reflektert litt, og ikke kommet fram til noen konkret løsning på noe som helst. Som forventa, egentlig, jeg er ikke så veldig reflektert av meg. Kanskje kan jeg kalles spontanreflektert, men det er vel heller min egen label. Greit nok.

Men: Her er mine utfordringer, som jeg sliter med:
1: Jeg er lat
2: Jeg er ikke flink nok til å spise fornuftig
3: I det siste har jeg skjeia alt for mye ut med mat, drikke og snop

Utfordringen min til meg selv den neste måneden er å gå ned 4 kilo. Etter en rask ureglementert veiing i morges viser det seg at veien ned til 65 kilo har blitt litt lenger siden forrige gang jeg veia meg, men det er greit, det er HELT min egen skyld. Meg og min latskap. Håpløst. 

Så: De neste fire ukene skal jeg gå ned én kilo i uka, på den riktige måten. Trening, spising og avhold fra alt det snopet jeg har kost meg med de siste par ukene. Og DET har jeg jo strengt talt vist at jeg klarer :D Så da gjentar jeg det. Og da har jeg gått ned de fire kiloene jeg vil fram til julebordsesongen og det rælet der starter. Strålende! Og så har jeg gått ned 4 kilo til mamma og pappas sølvbryllup.

Iiiiik! Hva skal jeg gi dem i gave??? Dit MÅ jeg jo finne på noe moro! *fikk litt nåja nå*

Der. Nå er planene laget og klare, alt jeg trenger er å putte inn er morgendagens vekt, før jeg slenger alt ut på webben og opp på veggen hjemme. Spennende. Eller nei, egentlig ikke, men vi får se hvordan dette går. 

Hva er det for en holdning, Mill??? Kom igjen, ta deg sammen! Ingen negativ holdning nå, dette kommer til å gå strålende! Kjære vene, du har gått ned over 20 kilo allerede, 4 til er jo ingenting! Og tenk så deilig det blir å vite at du har runda 70kilos merket! Det har vist seg å være vanskeligere enn jeg trodde å klare det merket, men himmel og hav, jeg har passert både 85, 80 OG 75, så det blir ikke no problem. 

*Jobber hardt med auto-oppmuntring*

Seriøst, er klokka 02.30 allerede? Steike :D Kanskje går denne vakta littt raskere en jeg regnet med? Kult! 
Nå skal jeg kladde planene mine for de neste 4 ukene, så jeg bare kan fylle ut og slenge dem ut i morgen. Og så skal jeg se på noen nye episoder av Bones. Har sett masse Heroes i dag, sesong 3, og jeg ELSKER DEN SERIEN! Klart, sesong 1 er fremdeles best, men det er fremdeles moro. Glad i.

Nei, gjøre noe fornuftig. 
Skriver når jeg har stått opp i morgen, når jeg har veid meg. *grøss*

Ingen kommentarer: