lørdag 4. oktober 2008

Smågodt...

Lørdag i dag. Lørdag og jobbehelg og overarbeida. Ja. Bemanningsproblemer på jobb, så jeg går ekstra mye om dagen, enda mer enn jeg pleier når jeg har ansvaret for 1 posten. I natt har jeg for eksempel løpt huset rundt etter Canesten krem. Av alle ting. Jaja, sove skal jeg gjøre når jeg blir gammel.

Men jeg merker at jeg har anstrengt meg litt eksrta på jobb de siste par dagene, i dag sov jeg halvannen time lenger enn jeg pleier! Gleder meg til bemanningsproblematikken blir tatt opp på nattevaktsmøtet den 16/10, kanskje ting blir litt enklere etter det? Eller i det minste litt mer forsvarlig? Vi satser på det.

Ooohh, nå gjorde jeg noe feil med maskinen min! Plutselig ble skrifta mye større? Hhhhmmm.... Hehe, sånn det går med et mindre tastatur som jeg har på min nye Acer Aspire One, sånn liten 8,9tommer laptop ;)

Nei, prøve å finne ut hva som er galt.
Snakkes ;)

Ingen kommentarer: