torsdag 9. oktober 2008

Liksom-slankebloggen

Jeg er veldig FOR en sunn livsstil. Masse fysisk aktivitet og gode sunne måltider, som gir langvarig energi og metthetsfølelse. En stabil og sunn vektnedgang grunnet et LITT lavere kaloriinntak og økt aktivitet. 

Jeg følger ikke det jeg lover.

Se på måltidsbloggen min: De siste par dagene har jeg nesten ikke spist noe som helst, og jeg spiste godteri på onsdag. Og det at jeg liksom skal trene igjen nå som forkjølelsen min er over? Nei det har jeg bare glemt. Eller hoppa over. Eller på en eller annen ubevisst måte ignorert. Kanskje det er derfor jeg glemmer ting så mye om dagen? Sånne småting som er kjempeenkle å huske, men som jeg klarer gang på gang å glemme...

Nei, nå har jeg faktisk skremt meg selv litt, sånn spiseforstyrrelsesmessig. Skal ta en tur på kjøkkenet nå etter 01.00runden og se om jeg finner noe spiselig. 

Oppdatering følger.

1 kommentar:

Anonym sa...

veldig interessant, takk