mandag 1. september 2008

Motivasjon, kom til meg!

Jeg sliter med motivasjonen om dagen... Mistenker STERKT det faktum at det er fordi det har blitt høst... Har alltid merka det på kroppen når det blir høst. Ikke noe store depresjoner eller tunge anfall av noe slag, bare litt umotivert og uengasjert. Det går over, men det er irriterende.

Så: I går: Sov lenge etter jobb, til Drøbak for å spise middag hos ma og pa, og så ut en tur på Paddy's på kvelden, med Anette og Daniel. Stas! Morsomme menneskene.

Og i dag: Jobbkurs-greier fra 11.00. Kjipt. Er kurs for nyansatte, men jeg har jobba her i over 2 år alt, jeg vet hvordan mesteparten fungerer... Og i tillegg er det ikke ALT som er relevant for en nattevakt :P Menmen, det er greit. Får sikkert en del spennende ut av det i løpet av kursperioden. Hjem og sove noen timer, sløve litt, og så tilbake på jobb. Og her sitter jeg, da. Og jeg skal ikke spise noe mer på jobb i dag. Jeg tok en salat klokka 00.00, av den enkle grunn at jeg skal svømme etter jobb i dag, og da er det greit med LITT energi å gå på :P

Det gleder jeg meg til, forresten! Prøve det store bassenget denne gangen, siden jeg prøvde det lille bassenget forrige gang, og det var litt lite :P

Men jeg skal veie meg i morgen, og jeg har IKKE vært flink denne uka! Sjokolade og tunge middager og pesto og saus og øl og vin og greier... Fysjom... Nei, trene hver dag etter jobb denne uka, på en eller annen måte. Ja. Svømming er finfint!

Og så må jeg finne på noe gøy jeg kan lage den 14/10! For da får vi plutselig besøk av hele familien min på middag! Med allergier og kolesterol og andre hensyn som må taes... Men hey, det ser jeg bare på som en utfordring ;) Og jeg VET allerede hva jeg skal lage til dessert! Det er mye moro du kan få ut av sorbét-is og litt sprudlende hvitvin ;)

Nei, hva sier du, skal jeg jobbe litt, kanskje? Drømme om mat kan jeg gjøre i morgen ;)
Burde nok det, ja :P

Ingen kommentarer: