tirsdag 2. september 2008

Jobb, jobb og atter jobb...

*lurer på hva jeg skal bli når jeg blir stor...*

Heia! I dag er en sånn dag hvor jeg forstår hvorfor rehabilitering er spennende. Det å treffe igjen en 'gammel' pasient som plutselig begynner å få tilbake funksjon i armer og bein er stas! Moro! *stolt* Hadde det bare skjedd sånne mirakler litt oftere :P

Så, hva har skjedd i dag? Jeg svømte etter jobb i morges. Fikk ikke svømt så lenge, for etter tre runder kom det inn en vaskemann og sa at bassenget ikke åpnet før 08.15. På dette tidspuktet var klokka 07.45 og jeg var trøtt, og sjansen for at jeg gadd å komme opp av vannet og sitte og vente på en badevakt i 30 minutter var RELATIVT liten. Så det fikk holde med 3 runder i dag. Men i morgen tidlig er jeg forberedt på at jeg må vente til 08.15 (klart jeg visste jo egentlig det fra før av, men det var åpent når jeg kom dit, og ingen kjefta på meg før etter at jeg hadde begynt å svømme :P), så da blir det litt lettere. Klart, det å si 'i morgen' blir liksom litt feil, siden jeg 1: Ikke skal sove før den tid, og 2: det bare er 4,5 timer til :P Hardt liv.

Men jeg er i alle fall motivert :D Og det store bassenget på Sunnaas er deilig! Litt kjøligere enn det lille bassenget (som jeg trodde var det store bassenget, men der tok jeg visst feil...), men fremdeles kjempedeilig! Og langt! Herlig :D Så det kommer til å bli mye god trening på meg i det bassenget framover. Deilig! De skulle bare ha åpnet fra 07.30 :P

Noe annet spennende i dag? Nei. Slækk hjemmedag, vel vitende at jeg skulle på jobb i natt. Prøvde å få en time på øyet før jobb også, men det funka bare ikke. På tross av få timer søvn i dag, ville ikke kroppen sove. Jaja, sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel. Eller i morgen. I morgen kan jeg vel sove til ca klokka 16.00, før jeg må begynne å tenke på å stå opp og gjøre meg i stand til å jobbe på klubben. For ja, jeg skal ha første arbeidsdag på klubben i morgen! Spennende :D Live og meg FTW! :P

Det blir et kult prosjekt, å se hva vi kan gjøre for Unge Nesoddinger av i dag. Gleder meg!

Ellers har jeg et par litt hektiske uker foran meg. Masse jobb, fester og festvaler, og generelt sett mangel på søvn. Sånn det pleier å være.

Nei, nå tror jeg sannelig jeg må jobbe litt igjen. Gjør for mye av det om dagen :P

Ingen kommentarer: