tirsdag 16. september 2008

Flink!

Jeg er flink! Og jeg er litt lei av IKEA. Litt. Hadde nok klart en tur til dit, men ikke i dag. Ikke snakk om.

Men først. Flink: Jeg trena i dag morges :D Og jeg merker at kondisen min er på vei i riktig retning :D Svetter ganske godt, men 30 minutter på sånn løpe-ting-som-ikke-er-tredemølle-greie er ikke så verst, assa! Jeg er fornøyd! Moro! Og i morgen tidlig skal jeg svømme etter jobb. Har ikke veldig lyst til å vente på at klokka skal bli 08.15, men det er greit. Jeg bare sløver og hører på lydbok så lenge, jeg. Ja. 

Og så gleder jeg meg til i morgen, for da skal jeg spise middag hos min midterste søster! Cathrine :D Sheppards Pie og pannekaker m/ eplesyltetøy. Ække dét genialt, så vet ikke jeg ;) Og på fredag skal jeg spise middag hos Søstern (hun minste av oss, Cecilie). Det er alltid mat involvert når familien min møtes. Hehe, rart vi er litt runde rundt livet? *knis* Jaja, det er sånn det går når man er flink til å lage mat. Hardt liv. 

Men den første dagen min på 'ny plan' har gått strålende. Der putter jeg ikke bare inn treningstingene mine, men også hva annet jeg skal den dagen, fordi det hjelper meg med å holde litt oversikt. Skal henge den opp hjemme et sted. Kanskje på kjøkkenet? Det finner jeg ut i morgen.

Og nå som jeg har startet på ukesplaner i stedet for plan for resten av 'slankekuren' er jeg litt nysgjerrig på hvordan det fungerer på motivasjonen. Jeg har masse flere delmål i stedet for det Ene Store Målet, og jeg tror kanskje det blir litt lettere å ikke falle av vogna... 

Når starter forresten pinnekjøttsesongen? Holder på å prøve å planlegge et allergifritt måltid som mamma kan spise, så jeg har noe å by HELE familien på når de kommer til middag 14/10. Og pinnekjøtt er jo egentlig strålende! :D Bare håper det er mulig å få tak i kjøtt... Jada, det skal vi ordne! Og jeg har jo kjele og utstyr, og ellers er det jo bare poteter, gulrøtter og kålrot, så dette skal gå uuudmerket. Så sjenker jeg folk fulle på rødvin og øl, så blir det er strålede kveld. Ja. Herligherlig :D 

*googler starten på pinnekjøttsesongen*
Den begynner vel egentlig medio november, gjør den ikke? www.meny.no hadde ikke noe foruftig å fortelle meg om saken. Håpløst. Selv ikke www.aperitif.no hadde noe å si om når kjøttet kommer i butikkene... Hhhhmmm.... Da får jeg ta en tur opp til mn lokale MENYbutikk og se om de har noe foruftig svar å gi meg ;)

Nei, nå må jeg jobbe litt. Skrives i morgen ;)

Ingen kommentarer: