lørdag 1. november 2008

*stolt*

Joda, jeg vet, jeg HAR drukket øl i dag. So shoot me. Men: Jeg har IKKE spist NOEN store måltider, OG jeg klarte å holde meg unna alt av alkohol og snop på fest på kvelden, selv om jeg er dritsulten! Flinke :D
Eneste som mangler for at jeg skal være fornøyd med meg selv, det er gåturen jeg skulle ha tatt på onsdag. Dårlig av meg å hoppe over en gåtur den første uka jeg holder på?? Jeg SKAL gå en tur i morgen, og så skal jeg prøve å få til en tur på mandag også, for å ta igjen for det tapte. Selv om det er 5 minusgrader ute.

For det ER det! Det har blitt november i dag, og det er iskaldt ute! Seriøst! Passer meg egentlig veldig dårlig, men hey, når passer det egentlig med vinter? Eneste moroa jeg har ut av det er at jeg få leke meg med litt klær. Har fått dilla på www.thesartorialist.blogspot.com , og jeg har gått gjennom klesskapet mitt et par ganger nå mens jeg leker med forskjellige kombinasjoner. Så får vi se, da, etterhvert, om jeg blir no' god på det ;)

Så nå må jeg bare leke meg fram til et antrekk som er STRÅLENDE å gå lang tur i kulda i ;)

1 kommentar:

Live Lovelace sa...

Jeg er vanvittig imponert over deg. Det er helt klart! Shit. Skulle ønske det var meg, jeg gleder meg bare til jeg faktis har tid til å være treningsnarkoman igjen, det gjør såå goooodt!:D

Jada, jeg skal sove nå. Lover. Hihi