tirsdag 18. november 2008

73,0

Ah, jeg er så forutsigbar! :D Når jeg ikke blogger, er jeg ikke flink med kostholdet, og da går jeg opp den siste kiloen jeg gikk ned. Kanskje ingen overraskelse at jeg har gått opp den siste kiloen nå, siden jeg har hatt en uke fri, hvor jeg har vræt på fylla, spist kebab, snop, pottis og ostekake, og ikke gått tur på alt for lenge. Jeg er håpløs, men jeg er i alle fall klar over det ;)

Og jeg får alltid så dårlig samvittighet når jeg ikke blogger, fordi jeg vet at jeg ikke blogger fordi jeg ikke er flink med kostholdet mitt.

Så, jeg skal prøve noe nytt: Jeg skal IKKE blogge i det hele tatt! Jeg skriver bare inn vekt hver tirsdag en periode, men alt annet lar jeg ligge dødt en stund. Så får jeg se hvordan det går. Innrømmer at jeg er litt lei av hele greia...

Så; Ny oppdatering neste tirsdag! 
Takk og hei så lenge ;)

Ingen kommentarer: